4 Ekim 2011 Salı

Coğrafya Ders Kitabı Cevapları, Yeni Müfredat İndir [9-10-11-12.Sınıflar İçin]


Yoğun istek üzerine Coğrafya ders kitabının da cevaplarını sizlerle paylaşıyorum. Fakat bu sefer içeriği Edebiyat ve Dil Anlatım'da olduğu gibi direk siteye atmak yerine World belgesi halinde, download linki haline getirerek sizlere sunmak istedim. Üstelik de tüm sınıfların cevapları tek linkte.Umarım faydasını görürsünüz.

Aşağıdaki linkten dosyayı indirebilirsiniz.

Dosya İçeriği :
9.Sınıf Coğrafya Ders Kitabı Cevapları
10.Sınıf Coğrafya Ders Kitabı Cevapları
11.Sınıf Coğrafya Ders Kitabı Cevapları

Dosyayı İndirmek İçin Buraya Tıklayınız !


Dosyayı nasıl indireceğini bilmeyenler için anlatım :  
Adım adım anlatacağım. Zaten işlem çok basit uzun uzun anlatmaya gerek yok.

  1. Dosyayı indirmek için üstteki linke tıklıyorsunuz.
  2. Normal indirme yazan yere tıklayacaksınız.
  3. 15 saniyelik bir geri sayım gelecek. Geri sayım bittikten sonra doğrulama kodu istenecek.
  4. Doğrulama kodunu kutucuğa doğru bir şekilde yazdıktan sonra; "Yüklemek İçin Tıklayınız." diye bir yazı gelecek. Oraya tıkladıktan sonra indirme işleminiz başlayacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Çok Teşekkürler

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More