4 Ekim 2011 Salı

Windows Movie Makerda Sesin Kötü Çıkması Sorunu ve Çözümü


Dinlediğiniz müzik, Winamp ve Windows Media Player'de sorunsuz çalışıyor, fakat Movie Maker'a attığınız zaman, ses bozuk bir şekilde çıkıyorsa ve yaptığınız Movie Maker çalışmanız sırf bu yüzden berbat olduysa çok da sorun etmenize gerek yok eğer bu yazıyı okuyorsan okumaya devam et çünkü doğru yerdesin. Aynı şey benim de başıma geldi. Hiç orda burda aramana gerek yok ben senin yerine aradım çünkü. Öyle çok da büyütülecek bişey de değilmiş.


Bu sorunun asıl kaynağı K-Lite Codec dosyasından kaynaklanmaktadır. Şimdi o da ne demeyin isme çok da takmayın ne olduğunu ben de bilmiyorum.Tek yapmanız gereken bu dosyayı bilgisayarınıza indirip kurmak. Kurduktan sonra sorunsuz bir şekilde Windows Movie Maker'ı açıp herhangi bir müzik attıktan sonra sesin düzeldiğini göreceksiniz. Ben şahsen denedim ve sorunun çözüldüğünü gördüm.

K-Lite Codec Programını İndirmek İçin Buraya Tıklayınız!


Kuruluma başlarken size mevcut K-Lite Codec dosyası kaldırılsın mı diye sorarsa evet deyin. Daha sonraki kurulum aşamalarında ise, karşınıza birçok kutucuk falan gelecek. Çoğu sitelerde ve özellikle de forum sitelerinde resimli olarak bu uzun uzun anlatılmış neyin ne olduğu fakat; buna hiç gerek yok. Programı indirin sürekli next yapın ve kurulumu tamamlayın ondan sonra Movie Maker programını tekrardan açın. Sorunun ortadan kalktığını göreceksiniz.


Eğer konuyla ilgili sormak istediğiniz bişey varsa aşağı yorum olarak belirtebilirsiniz. Size elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. ;) :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Çok Teşekkürler

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More