4 Ekim 2011 Salı

Matematik Konu Anlatım Programı [YGS/LYS]


İnternette şans eseri rastladım. Okyanus yayıncılık öğrenciler için çok güzel bir uygulama yapmış.. Programın örnek ekran görüntüsü yukarıdaki gibidir.Resmi büyütmek için üzerine tıklayabilirsiniz. Öğrencilere çok faydalı olabilecek bir program.

Programdan biraz bahsedecek olursak.

Bu program sayesinde,
Konu Anlatım kısmından istediğiniz konuya çalışabilirsiniz.
Konu Anlatımına çalıştıktan sonra konuyla ilgili testler de çözebilirsiniz.
Mikroskobik karne özelliği sayesinde konulardaki başarı istatistiklerinizi görebilirsiniz.
Yanlış - Boş Analizi ile yanlış yaptıklarınızı yada boş bıraktığınız soruları neden yanlış yaptığınızı görebilir ve çözümünü görebilirsiniz.
Çoklu Zeka ile kolay öğrenme stratejilerine ulaşabilirsiniz.

Programı aşağıdaki linklerden indirebilirsiniz.

MATEMATİK - YGS PROGRAMINI İNDİRMEK İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ.

MATEMATİK - LYS PROGRAMINI İNDİRMEK İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ.

NOT : Programların ikisini de indirebilmek için birinci programı indirdikten 1 saat sonra 2. programı indirin yada 1. programı indirdikten sonra modeminizi kapatıp açın ve daha sonra sonra diğer programı indirin.

"Programı indirdim peki nasıl açacağım?" diyorsanız aşağıdaki resimli anlatımları takip ederek programı nasıl açabileceğinizi öğrenebilirsiniz.

Resimleri büyütmek için üzerlerine tıklayabilirsiniz.

1. Adım : Dosyayı açıyorsunuz ve aşağıdaki şekilde de gördüğünüz gibi AKitapIntro'ya tıklıyorsunuz.



2.Adım : Yukarıda belirtilen dosyaya tıkladıktan sonra karşınıza aşağıdaki gibi bir sayfa açılacak.Bu sayfada resimde de görüldüğü gibi büyük harflerle AKILLI KİTAP yazıyor işte o yazıya tıklıyorsunuz.



3. ve Son adım'da ise; karşınıza aşağıdaki gibi bir pencere gelecek. Bu pencerede direk Başla'ya tıklayarak programı açabilirsiniz.




NOT : Eğer bilgisayarınız programı açamadıysa, bilgisayarınızda Adobe Flash Palyer yüklü değil demektir. 
Adobe Flash Palyer programını yüklemek için buraya tıklayınız.

1 yorum:

Bloğunuzdan oldukça faydalanıyoruz yazmış olduğunuz makaleleri arkadaşlarımızada tavsiye ediyoruz. Estetik burun ameliyatı firmamız çalışmalarınızda kolaylık diler.

Yorum Gönder

Çok Teşekkürler

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More