4 Ekim 2011 Salı

Fanslave.Com ile Facebook Sayfalarının Beğeni Sayısını Arttırma Yöntemi!



Fanslave sistemi ile isterseniz sayfa beğenerek para kazanırsınız, isterseniz de kazandığınız paraları hiç çekmeden direk facebook sayfanızın beğeni sayısını arttırmada kullanabilirsiniz. Parayı çekmenin minimum limiti 15 Euro. Bu parayı biriktirene kadar ölme eşşeğim yaz gelsin. En iyisi siz bu paraları direk sayfanıza beğeni kazandırmada kullanın derim ben.

Fanslave ile yapmanız gereken sadece ücretsiz üye olup üyelik panelinizde bulunan size önerdiği sayfaları beğenmeniz.

Buraya tıklayarak sayfaya üye olabilirsiniz.

Bu işi yaparken bir fake hesap kullanmanızı öneririm. Sisteme kayıt olduktan sonra facebook fake hesabınızın da açık olması gerekmektedir.Gerisini videoda göstereyim en iyisi.

Sayfayı tam ekran yaparak videoyu daha net izleyebilirsiniz. Videoyu tam ekran yapmak için, videoyu açtıktan sonra "Play in HD" yazan yere tıklamanız yeterli..




http://2.bp.blogspot.com/-pK5692rQRB8/Tk2czWC51WI/AAAAAAAABi4/3zv_vqfH9Y0/s1600/capture1.jpg


Sayfaları beğenirken, fake hesabınız açık olmalı ! Sayfa beğenme işlemleriniz sona erdikten sonra UPDATE'ye tıklamayı unutmayın yoksa kredi kazanamazsınız. Update nasıl yapılır derseniz. Üstteki resimden tarif edebilirim. Mesela üstteki resimde 0.18 yazan kısmın altına baktığımız zaman "update credits" yazdığını görürsünüz. Tüm sayfa beğenme işlemleri sona erdikten sonra o kısma tıklamanız gerekmekte..

Bu sistemde hergün belli sayıda sayfa beğenebiliyorsunuz. O günkü beğenmeniz gereken sayfalarınız bittikten sonra ertesi gün sisteme tekrar girip eğer varsa sayfaları beğenmeniz gerekiyor. Yani aslında kredi kazanmak için arada bir siteyi ziyaret etmek şart. ;)

http://2.bp.blogspot.com/--8_TA5u-Mx0/Tk2czUHJH4I/AAAAAAAABjA/9fQxNsvwcQU/s1600/capture2.jpg


Bu konu hakkında anlatacaklarım bu kadar. Bayağı uğraştım video + resim derken yordu beni. Gece saat 02.30 olmuş uykumda var. Nasıl anlattım konuyu nasıl bitirebildim bende bilmiyorum. Neyse, takıldığınız yada anlamadığınız bir yer olursa aşağı yorum olarak belirtin, ben size yardımcı olurum. Ama şimdilik diyeceğim tek şey herkese iyi geceler.. :)

2 yorum:

Yorum Gönder

Çok Teşekkürler

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More